Wednesday, April 27, 2011

Pameran Pengantin 2011 [19th Edition] Selayang Mall

Bagaimana anda semua? Sudah habis hunting barang hantaran? Saya masih lagi dalam proses. Lagipun kakak saya sarankan beli sikit-sikit. Tak rasa banyak sangat keluar duit.haha. Sekarang kakak saya sudah hampir kepada tarikh pernikahan beliau. Tinggal sebulan lebih. Ingat lama ke? Kejap je tu okey. Pejam celik, pejam celik. La..dah akad nikah dah. Sebagaimana readers sy sekalian yang tahu, blog saya tertumpu kepada pameran pengantin juga. Menyebabkan blog ni bersawang seketika.huhu. Tapi memandangkan followers saya di sini dan blog utama saya adalah berbeza, saya akan update juga di sini. Pada awal April lalu, saya telah membuat pengumuman bagi Pameran Pengantin untuk Budget Edition yang bakal berlangsung pada 6-8 Mei ini. Harga sangat-sangat murah. Dan kali ni, jadual program telah diterima dan saya lekatkan di sini okey.


Dalam Harian Metro pun ada. Flyers pun ada. So, semua dijemput hadir bagi memeriahkan majlis.

1 comment:

  1. dearrr, nk cari inai pekat & warna takkan luntur..? cik bunga nk recommend yg mmg terbaikkk bole refer sini :)


    c i n t a b u n g a HENNA PRE ORDER just ready! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...