Thursday, April 7, 2011

Warna Tema

source
Setelah diputuskan semalam, belah saya dapat warna silver. Saya pernah la gak berangan nak kaler silver ke gold ke. Ala-ala mewah gitu. Tapi masalahnya saya tak tau nak kombinasikan dengan warna apa sebabnya takkan la semua benda kaler silver. Mana ada air warna silver.Portion pun tak macam tu kot.haha. Pastu saya pun google la apa yang patut. Tapi saya rasa silver ngan putih dah cool dah kan.
source.Loikee!!

Apa-apa pun saya leh bedal pakai putih. Tapi risau pucat je rumah saya ni kang. Then saya cari lagi.
source
Cun gak kan kombinasi silver and light blue. Ala-ala winter sonata gitu.
source
Saya tengok kotak coklat dia baru saya teringat yang ada dalam stok skang ni kaler gold untuk paling besar punya. Nampak gayanya saya kena beli stok kotak baru la. Takpe. Dah alang-alang doorgif pun nak beli kotak untuk 4cavity. Tapi kena tempah awal pasal banyak. Erm..tu lantak tepi la. Majlisnya pun lambat lagi.
source
Saya terfikir gak kaler merah ngan silver. Tapinya mostly memang terpaksa pakai fressh flower la gamaknya. Nak pakai artificial semua, susah nak dapat banyak-banyak yang nampak hidup ni.
source
Tengokla kasut kawen Hilary Duff. Oh my God! Admire you.

Ok2. Skang ni kita tengok Clinton punya wedding pulak ye. Purple+white.

Mula-mula memang rumah saya dapat kaler purple tapi masalahnya saya tak nak orang kata apa pulak, pasal tadika mak saya dah kaler purple tema depa. Baju anak murid dia pun purple. Aih, boring mak saya nanti. Orang lain lak confuse, Ni tadika ke rumah pengantin. haha.

Tapi apsal la orang tu takmau pakai biru eh? Biru kan senang nak combine.haha.
Icy cool theme
Hah, tema ni pun saya berkenan. Leh je nak buat winter sonata. Tapi saya kena jadi Princess Snowy. haha. Masalahnya saya pakai jubah. Tak pakai gown la plak. Takpe. Amik tema je kan. hee~
Erm..saya rasa ni je kot.

p/s:Tetibe kene tukar kaler lagi. Aigoo~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...